torsdag 4 februari 2010

Usch idag är en sådan där blä dag!! Unga

Usch idag är en sådan där blä dag!! Ungarna trötta idag, dom missade bussen men där hade jag tur att grannen kom och dom fick åka med henne till skolan,tack så jätte mycket. Fick pulsa mig i snön bort till tanterna med Ep och fick då veta att de skulle komma folk dit, vad blev jag tvungen till att göra då? Jo skotta bort snön så dom kan komma fram! Förutom allting annat som skall göras så måste jag nog nu börja lära mig köra traktor, för varför ska jag behöva skotta på medeltids vis när vi har egen traktor?? Visserligen är jag hemma nu men ska jag behöva göra allt bara för det?? Hur Är det hos er andra??

2 kommentarer:

  1. Det där med traktor tycker jag lät som en toppen idé =) Då kanske du skulle kunna byta jobb och sköta snöröjningen inne i stan också..
    Hoppas ni får en skön dag trots början.
    Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Hej du, kul att du börjat blogga igen :)
    Här har vi ingen snö alls, strålande solsken idag, vi befinner oss i Stuttgart nu :) har ingen lust alls o komma hem till snöyran.
    Skotta lugnt! Kram Anna

    SvaraRadera