tisdag 9 februari 2010

Huvudvärk :(

Ja man kan tro att det sitter i sen i lördags, men undrar det jag, har haft huvudvärk i 2 dagar och lite så där illa måendes huvudvärk.. Idag har vi varit iväg till öppnaförskolan i Lillkyrka det var lite folk där, det blev lillkyrka idag mycket pga att jag vaknade kl 8 med ett ryck, har inte hört dom stora barnen gå till skolan så jag låg och funderade på om dom verkligen hade kommit iväg, jo då det hade dom. Men hur kan man sova så hårt, har även en svag aning om att Ove petade på mig i morse för att jag skulle stänga av klockan sen har jag inget mer minne. Rebecca sa också nu ikväll att hon hade varit in i natt och sagt till mig att hon tog en huvudvärkstablett.. Va?? inget minne av det.. Ja du undrar vad som gör att jag sover så fruktansvärt hårt?? Och det känns när jag sovit så hårt känns liksom lite svullen på ögonen osv.. Men men nog om det..

I morgon ska vi till rosa huset i Grillby för att titta på clownen Sam :) Axel tyckte det lät jätte spännande måtte jag inte försova mig bara! :) Sen blir det lite intagning av ved, kom just på att jag måste nog vara tillbaka hemma för kl 12 eftersom våran väg blir blockerad mellan 12-13 för ett hus ska ha pellets påfyllning, så antingen hemma före 12 eller så får jag lov att vara i stan till efter 13 :) Ja ja det visar sig i morgon hur jag gör?? Nej nu är det dax att göra sig i ordning och krypa till sängs. God natt :)

1 kommentar:

  1. Hej och hoppas ni kom iväg till Clownen Sam, tänkte så du inte hade försovit dig :)
    Kram Anna

    SvaraRadera