onsdag 3 februari 2010



Igår så inhandlade jag mig denna video just för att prova på och se hur det var *S* Oj oj oj inte det lättaste, gäller att hålla tungan rätt i munnen och komma ihåg alla steg :) Trodde att dom skulle gå lungt fram med att visa stegen men inte då, visade 1 ibland 2 ggr och sen fick man pröva, efter det säger han då gör vi allt ifrån början! Herre gud!! Jag stannade när han sa att nu har vi gjort den lätta biten! :)

Är lite stolt över mig själv idag, igår parkerade jag nere vi vårat badhus och gick upp till godisgallerian (från ena sidan stan till andra) där vi köpte present till en vän och sedan gick vi tillbaka igen, jag gick och Axel åkte vagn och det är inte det lättaste att dra i denna "oplogade" stad! Tycker synd om de äldre och handikappade! Axel ville ha lite godis och han fick ngr bitar men jag själv köpte inte en enda bit och heller inte smakade av Axel :) Nu blir det lite hård körning har ju märkt att mina kläder börjar sitta åt igen :( Hals ontet ska få gå över helt sen ska jag in och träna. Skulle vilja ta en promenad idag men det blåser så mycket ute och Axel tycker inte om kylan, han frös lite igår när solen försvann och vi var på väg tillbaka till bilen trotts att han hade flis kläder under sin overall och en filt över sig i vagnen.

Igår när vi kom hem ifrån kalasandet så var Axel jätte trött och när jag skulle sätt på honom pyjamas så skojade vi lite först och sen så såg jag på honom att något var fel, hans ögon såg så konstiga ut liten pupill, det snurrade sa han. Undrar om inte det här snurradet har med hjärtat att göra? för det verkar ju som om det kommer när han blir extra trött och som om hjärtat inte orkar pumpa runt blodet ordentligt... men enligt hjärtläkaren så har det inget samband.. Jag hoppas på att få svar så snart som möjligt på sömn EEG:n så vi kan utesluta det förhoppningsvis.

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar