söndag 7 februari 2010

Fest igår

Hej hej, igår var vi på fest hos urban och kicki med familj, urban fyllde år i veckan som var så det blev tillställning igår :) Mycket godmat, dricka, tårta, kaffe, frukt, kex och ost :) Fast sorry kicki och yvonne trotts att jag endas tog den där kletiga ifrån brie osten tillsammans med salt kex så var det INTE gott :( det blev en stor klunk vin efter det :) Urban fick några bra presenter bl a en bok som hette "all som männen vet om kvinnor" (tror jag citerade rätt) och i hela boken var det endast tomma sidor *S* stämmer det tror ni??? :) Efter mycket prat och skratt om lite allt möjligt så fick de flesta några rader i boken som kunde vara bra att det stod med *S*

Som sagt mycket skrattande igår och det var mycket roligt!! Gillar att dricka vin med min moster och hennes svägerskor :) Sen drog carro fram galiano flaskan kände att jag redan hade druckit rätt mycket men eftersom henne boyfriend aldrig hade druckit hotshot så jag ju visa hur man gör, så 5st av oss och Patrik drack en varsin och helt plötsligt så var patrik borta?? Vart tog han vägen?? Jo han låg i soffan och sov*S* *S* Sen förslyttade han sig till sängen så stackars Patrik tulle lille inte ens en shot han tål den lille *S**S**S* Det kommer han få höra länge :)Synd bara att jag druckit lite vin före annars hade jag kunnat tagit ett par till, det är ju faktiskt gott :) Urban var ju så jätte snäll och körde hem oss med våran bil, tack tack :)

Idag vaknade jag vid 8.40 hade inte ens ont i huvudet Ove frågade lite skeptiskt hur jag mådde och jag mådde ju bra :) Han trodde inte det efter att hört mig igår, han sa att när jag tjoar så där så brukar jag inte må så bra dagen efter *S* Sen vid strax efter 13 åkte vi till Lillkyrka för Sebbe hade något i kyrkan med korsdraget, så innan det tog jag en promenad runt i Lillkyrka och solen värmde ju så skönt :) Ikväll blir först blåsningen och sen wallander och det är så bra när det är wallander för Ove är då och tränar, Axel sover, Sebbe ligger i sin säng och Rebecca vågar inte titta på det då får jag hela vardagsrummet för mig själv :)

Hoppas ni andra haft en lika trevlig helg som jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar