fredag 5 februari 2010

Feber

Jaha vi som hade tänkt att åka till öppnaförskolan nu på morgonen och sedan hade jag ett inplanerat möte med min chef efter lunch men allt fick vi ställa in när lill killen vaknade med 39 graders feber, förhoppningsvis så stannar det där och sedan går tillbaka, att vi inte får samma sak som vid första dosen. Här är det städning och tvättning som gäller idag eftersom det blev en ofrivillig hemma dag. Och måste ju bara säga att jag har inte ätit en endaste godisbit på hela veckan, som jag sa till Yvonne i lördags, spar mig till Urbans tillställning på lördag :) Ha en toppen dag! Hej så länge.

1 kommentar:

  1. Stackarn, feber igen, hoppas han blir pigg snabbt.
    Visst blir man stolt över sig själv när man kan vara utan godis, de blir andra bullar när jag kommer hem :)
    Ha de bra! kram Anna

    SvaraRadera