tisdag 8 december 2009

Läkar tid!

God morgon, antal timmars sömn inatt kan räknas lätt på mina 5 fingrar. Har halv suttit upp nästan hela natten, till slut fick jag själv ont i ryggen så jag blev tvungen att lägga mig ner lite till men Axel fick ligga mot min höft eller så höjde jag benen så han kom lite högre upp. Nu ska vi idag få komma till doktorn vid 11.15 för att kolla så det inte är något bakteriellt som gjort att han blev sjuk. Han har inte gnällt något under natten utan mer försökt vara på bra humör, sagt tack mamma när han fått sin tutte och satt på pottan i natt och klappade händerna åt att han kissade:) Han är så god min lilla kille. Hoppas dom kan komma på vad det är så allt blir bättre fr o m idag. Informerar lite senare hur det gick, nu väntar duschen och sedan lite kaffe för att orka hålla ögonen uppe :) Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar