fredag 4 december 2009

God morgon


5.45 vaknade jag av att Axel stapplade ur sing säng mot toaletten, - jag e jätte kitt nödig. Han var inte bara kiss nödig så 5.47 stod jag och dansade på toaletten för att Axel hade bajsat. Det är nämligen så att när han skulle till att sluta med blöja så var jag ju tvungen att göra något roligt utav det och där av bajs dansen *s* Och vad gör man inte för sin sjuka kille, 39 graders feber och lös i magen, ont i kroppen och han tycker det är lite jobbigt att stå. Det hörs på hans andning att febern är hög, vi som skulle åka och hälsa på Nettan, jakob och deras lilla bebis som inte fått något namn än. Tycker det är skönt att andra också har det problemet som vi hade, ove ville redan fram början att han skulle heta Axel men jag ville William. Så det tog ett tag innan vi var överens, tur att små bebisar inte kommer ihåg något, jag var ju tvungen att pröva båda namnen till slut så ändrade jag på mig och han döptes till Axel William :) Barnen har alltid ett släkt namn antingen som tilltals namn eller som mellan namn. Undrar hur länge febern och ont i kroppen kommer att sitta i för stackarn. Nej nu ska vi titta på julkalender:) Jag saknar trolltider och sol stollarna :)

1 kommentar:

  1. Skulle ha velat sett den bajsdansen live.:)
    Lille gubben som har feber:( Ge honom en kram från "moster"

    SvaraRadera