måndag 21 december 2009

Härligt med vinter


God morgon, visst är det härligt med vinter, det här är vad jag ser varje morgon när jag drar upp mina gardiner, man blir inte annat än glad på direkten :)Tänk att vi ändå ska få en vit jul, och så där mycket att man kan leka i den, inte bara att det är grönt till julafton och sen så på julafton så snöar det lite grann. Nu får vi äntligen en sån där julafton som jag själv minns när jag var liten, fast jag var inte lika duktig som mina barn att använda termobyxor utan det var jeans som gällde i pulka backen och ett långt varmt bad sen efteråt :)

6 kommentarer:

  1. Ja tom VI får en vit jul verkar det som !!!!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ja visst är det härligt att det är vitt ute. Det är så vackert.
    Tyvärr så fungerar inte vattenpumpen än men nu vet vi att det är den som det är fel på så den är beställd.
    Det börjar bli ganska deprimerande att vara utan vatten, disken och tvätten börjar samlas
    :(

    SvaraRadera
  3. Visst är det underbart med snö? Äntligen! Hoppas vi får ha sådant här väder länge nu. Var rädd om er.
    Kram

    SvaraRadera
  4. God Jul! ha de så bra nu. Kram Anna

    SvaraRadera