fredag 5 mars 2010

Lite små panik!!

Igår ringde dom från barnsjukhuset i göteborg och vi har fått en tid nu för operation!! Jag trodde jag skulle få minst 3 veckor på mig att förbereda men inte det, på måndag den 15 mars ska vi vara där ner, den 17 mars är själva operationsdagen!! Dom 3 veckorna hoppade genast ner till 10 dagar endast.. när jag lagt på luren så kände jag paniken komma, har ju inte vela tänka så mycket på själva operationen, men nu är det ju så nära... Så den här helgen och veckan innebär en massa förberedande, de andra 2 barnen ska ju placeras och det blir hos min moster, rebecca blir nog lite inne istan hos hennes mormor också..

Vi kommer att vara där nere mellan 10-14 dagar eller något sådant, det beror ju alldeles på hur det går och hur snappt han åter hämtar sig. Jag får nog låna min brors bärbara dator som vi kan ta med oss ner och förhoppningsvis så kan jag skriva hur det går.....

Nu är jag riktigt nervös... vi kommer ju inte kunna ha honom hos oss de första 2-4 dagarna.. inte hålla honom, inte krama honom, all för alla slangar som kommer att vara uppkopplade på honom.... Nej vid allt för mycket tänkande känner jag ännu mer panik...

2 kommentarer:

  1. Vad skönt ändå att det blir tidigare, klart de kanske blir stressigt men du hinner.
    Allt kommer bli så bra sen med lilla Axel. Hoppas att du får datan med dig så vi får lite uppdateringar sen. Sköt om er! Kram

    SvaraRadera
  2. Allt kommer att gå jätte bra!
    Lycka till.
    Kram

    SvaraRadera