fredag 12 mars 2010

INSTÄLLT! SUCK!!!

Förberedelserna var nästa klarar inför resan på måndag, lite inhandling av skor och lite saker de stora barnen skulle ha med sig till moster Kicki.... men innan jag han åka in så ringde dom från sjukhuset i Göteborg... Operationen är INSTÄLLD!! Dom hade problem på IVA så inga planerade op fick göras på hela nästa vecka. Luften gick ur mig totalt! Jag bara kände NEJ!! Kan ju trösta mig med att vi fick en ny tid som är den 19/4. När vi pratat färdigt så var det ju bara till att sätta igång och ringa runt till alla som skulle hjälpa till med att passa barn, hämta in ved, lämna tidningar (in till Oves mormor och mamma), skolan, fritids ja alla möjliga..
Hade ju även ringt på morgonen och bokat rum på hotell för att vi inte fått något rum på Ronald Mc Donald, så nu bokade jag om det i fall att vi inte skulle få plats i april.

På själva Ronald så har man tillgång till eget kylskåp och skafferi, har gemensamt kök med alla de andra, där får man också fixa sin egen mat precis som hemma. På det här hotellet så ingår frukost, eftermiddags fika samt kvälls buffé, det känndes väldigt okej, men det negativa var att det ligger ju inne i stan en bit ifrån sjukhuset. Vi får väl se i april vart vi hamnar, men nu vet jag i alla fall att vi har ett rum de 2 första dagarna när vi kommer ner.

Just nu är jag helt slut, helt tom, det var som om någon stack hål på ballongen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar