tisdag 4 januari 2011

Jaha!

Då var man 35 nu då :) usch usch tiden går så fort, allt och alla växer så det knakar. Hade fullt hus igår, bjöd på lite middag och fika. Fick 35 il röda rosor av min sambo samt mitt efterlängtade promenad band :) :) det var även min mamma och bröder med och delade på. Lite ansikts krämer, ljus, stora badhandukar, blommor samt min säng borste som jag så länge väntat på :) Så dagen idag blir lugn, lite besök på eftermiddagen men sen inte så stora handtag:) Presenten från Nettan har jag ingen anning om vad det är för något än?? Har bara fått bestämma ett datum (som hom ska kolla upp och det funkar) sen ska jag vara fin klädd. Tur att jag fick mitt band att träna på, för finkläderna kommer jag inte i förtillfället. Året 2010 har varit lite för slappt eller för mycket att göra för att hinna med träning osv. Hoppas på ett lite lugnare 2011, appropå det så ska man ju komma ihåg att skriva 2011 nu också :)

Fick ju även "stor främmande" från dalarna i söndags också, moster Iva och Göte och mormor kom för att gratta mig, lite oväntat besök kan man säga:) Men som tur var så hade jag både Gevalia och beställde en tårta med Ove som var i stan :) För fick ett sms om en frågan om jag skulle vara hemma på sen eftermiddag, men inget om vem som eventuellt kunde tänkas dyka upp, anade lite ugglor i mossen om vem det kunde vara eftersom min kusin Erica ringde på förmiddagen och sa att hon inte kunde komma ner osv.

Nu är det heller inte långt kvar tills vi är helt barnfria och bara oss själv att tänka på, äta gott och dricka gott :) På lördag åker vi på kryssning med bästaste moster Kicki och Urban, ungdomarna Caroline och Patric samt Richard och Paulina ska också med men de håller sig nog på sitt håll :)

1 kommentar:

  1. Grattis i efterskott!!
    Trodde du slutat blogga helt, lovar o kika in här igen :)

    ha de bra!
    Kram Anna
    PS: min träning gick ingen vidare förra året, startar igen 1 feb :)

    SvaraRadera