torsdag 18 november 2010

Det här va länge sedan!

Ja som sagt det var länge sen som jag var här och bloggade. Inte så mycket har hänt egentligen, har börjat jobba, känns väl okej, Axel har inte haft några bakslag efter sin operation alls. Han ramlade ju ner ifrån en klätterställning i sommras och fick en spricka i armen fick gå med gips men ändå blev armen krokig. Har varit och undersökt det nu och för en sista koll av ortopedläkare, krokigheten ska växa bort, skulle det mot allförmodan inte göra det så korrigerar dom det på honom när han blir äldre.

Ja vad ska jag skriva mer.... lite idé torka.... allt är väl inte riktigt okej.... all stress och saker vi gått igenom börjar komma springande ifatt mig... Tack för att du lyssnar och du vet vem du är...

Satt och tittade lite på youtube och hittade denna låten och gillade den starkt:

3 kommentarer:

  1. synd att man inte kan gilla men det gör jag!

    SvaraRadera
  2. Kul att du hittat hit igen. Jag har varit här lite då och då men du har varit lite dålig på att uppdatera. Jag får försöka stå ut när alla blivit så dåliga på att uppdatera sina bloggar nu när det bara är Facebook som gäller och jag är ju ordförande i klubben "Våga vägra fejan" Kram till dig och din familj hälsningar syrra i E-tuna.

    SvaraRadera
  3. Ja jag vet att jag är lite dålig på att uppdatera min blogg, och facebook som jag vill kalla den är både bra och dåligt, man ser vilka som bl a är vänner med sina egna vänner och ibland hittar man en koppling som man inte hade en aning om :) Och tänk att du tittar in lite då och då. Kram

    SvaraRadera