söndag 18 april 2010

Jaha nu e det i

Jaha nu e det inte långt kvar tills vi åker, packning och städning som gäller och lämna bort dom 2 stora barnen till min moster, sen hoppas jag att jag ska kunna sova lite också. Allt är förberett hjälp från höger och vänster. Tur att man har en del omkring sig, fast man ibland känner sig väldigt ensam så finns några i alla fall :) Min Nettan och jakob (chanelle och niklas satt i bilen)kom i fredags till mamma eftersom jag sov där, dom ville träffas en snabbis innan vi åker och dom skulle åka till fjällen. Axel fick ett linne och kalsonger med spindel mannen på och jag en tidning :) Vi kramades lite men sen fick hon gå kände att jag skulle kunnat brista när som helst, hon e lika nervös som jag. Jag försöker att tänka positivt hela tiden men den där tanken om att det kan skita sig finns där och gno r hela tiden:(:(

3 kommentarer:

  1. Allt kommer går bra, ska tänka på er.
    Kramar till er alla!!! Anna

    SvaraRadera
  2. Det kommer att gå jätte bra. Tänker på er allesammans. Lycka till! Kram Sara

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna! Det kommer att gå bra! Kramar till dom bästa <3

    SvaraRadera